Oferujemy Państwu Outsorcing IT – kompleksową obsługę informatyczną dla firm, instytucji państwowych, jednostek samorządowych jak i jednostek edukacyjnych.
Rozwiązanie takie pozwala na zredukowanie kosztów związanych z obsługą IT porównaniu z kosztami generowanymi przez zatrudnienie informatyka na podstawie umowy o pracę.
Doradzimy i wdrożymy w Państwa Firmie najnowsze rozwiązanie sprzętowe i najlepiej dobrane do potrzeb Firmy oprogramowanie. Zmodernizujemy już istniejące rozwiązania.
Aby zwiększyć wygodę i bezpieczeństwo pracy w Państwa firmie skonfigurujemy kontrolę zasobów z poziomu domeny. Wdrożymy systemy bezpiecznych kopii zapasowych i oprogramowania antywirusowego.
Posiadamy dobrze rozwinięty serwis sprzętu IT, dzięki czemu jesteśmy w stanie zredukować do minimum czas usunięcia usterek.
Przewaga korzystania z outsourcingu IT względem pracownika IT zatrudnionego na etacie:
1) Niższe koszty dla Państwa firmy – ocena rzeczywistych potrzeb Państwa firm i dobór odpowiedniego pakietu z odpowiednią liczbą godzin.
2) Brak problemów i kosztów związanych z posiadaniem pracownika etatowego – Państwa firma nie ponosi kosztów pracownika, który przebywa na urlopach czy na zwolnieniu lekarskim, tym samym nie zapewniając odpowiedniego bezpieczeństwa dla funkcjonowania Państwa firmy. Mniejsze koszty obsługi kadrowo-rachunkowe, brak konieczności pilnowania nadgodzin i ponoszenia wysokich kosztów związanych z nadgodzinami pracownika na etacie.
3) Zwiększenie zysków przez lepszą wydajność pracowników – miejsce pracy z mniejszą liczbą awarii pozwala na sprawniejsze i lepsze funkcjonowanie firmy, co z kolei przekłada się na minimalizację strat finansowych firmy spowodowanych przestojami.
4) Większe bezpieczeństwo Państwa firmy, której funkcjonowanie nie jest uzależnione od jednego pracownika.
5) Możliwość świadczenia usług także 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Rozwiązanie, które przy zatrudnianiu pracownika na etacie, jest nie do osiągnięcia.
Z czego wynikają koszty obsługi informatycznej:
– liczba godzin zagwarantowanych w ramach podpisanej umowy;
– liczba urządzeń, które posiada obsługiwana Firma;
– stan techniczny infrastruktury informatycznej;
– liczba systemów, serwerów oraz usług, które są objęte umową;
– procesów utrzymania systemów w ciągłości pracy.